Wordt sponsor van het Bruinisser Visserskoor

Het Bruinisser Visserskoor bestaat ruim 25 jaar. Zij brengt Nederlandstalige liederen ten gehore over de zee, visserij en haar bemanning.
Het Bruinisser Visserskoor treedt gemiddeld  20 keer per jaar op. Veel optredens zijn in bejaardencentra en verzorgingstehuizen. Ook treedt het Bruinisser Visserskoor op tijdens bijvoorbeeld de Visserijdagen te Bruinisse.
Om al deze optredens mogelijk te maken dienen de randvoorwaarden, zoals in optimale staat zijnde muziekinstrumenten, goed te zijn. Omdat de optredens in bejaarden- en verzorgingscentra veelal niet kostendekkend zijn, zoeken wij sponsoren. Voor € 75,-- per jaar kunt u het Bruinisser Visserskoor jaarlijks sponsoren. Met deze extra inkomsten kunnen wij vele (bejaarde) mensen een mooie middag bezorgen. Meerdere bedrijven gingen u voor.

Wat krijgt u voor uw sponsoring?
De naam van uw bedrijf wordt bij ons getoond op een spandoek met alle sponsoren boven op de bus ( 1.) bij evenementen en optredens. Tevens zijn alle sponsoren logo’s of namen op een overzichtsbord geplaatst ( 2.), welke bij elk optreden wordt opgesteld. Daarnaast wordt de naam van uw bedrijf op onze website vermeld onder de sponsoren (3.), waarbij de mogelijkheid bestaat om rechtstreeks via een klik naar uw website te gaan.

Sponsor Bruinisser Visserskoor

Wij hopen dat dit voor u aanleiding is om een positieve beslissing te nemen en ons te gaan steunen.
Graag zien wij dan ook uw positieve beslissing op bijgesloten aanmeldingsformulier tegemoet, waarna wij uw bedrijf kunnen toevoegen aan onze sponsoren.

Klik hier om u aan te melden als sponsor